Renegade

خرید بک لینک
حس و حال این روزام رو فقط این آهنگ میتونه بگه، کلیک کنید: آینهی بیبازتاب متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای ر Renegade...ادامه مطلب

ما را در سایت Renegade دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 28 دی 1398 ساعت: 18:56

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرور Renegade...ادامه مطلب

ما را در سایت Renegade دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 28 دی 1398 ساعت: 18:56

انقد زود و شدید دلم برات تنگ شده و نبودت جگرم رو میسوزونه که دوست دارم برای چند دقیقه هم که شده بمیرم...مگر دوباره ببینمت داداش

Renegade...

ما را در سایت Renegade دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 19:55

خیلی سخت بود اینجا رو دوباره آپ کنم. به حضور بردیا عادت کرده بودم...سه سال ناقابل... چقدر زود گذشت...چه آتیشایی باهم سوزوندیم... هنوزم وقتی یادشون میکنم خنده م میگیره. هی روزگار! تف...دارم وارد دوره ی جدیدی از زندگیم میشم... یجور دگردیسی رو رد کردم. با تشویق بردیا میخواستم آلمانی بخونم ، ولی با رفتنش...بیخیال شدم. فرقی نمیکنه به خاطر کی یا به عشق کی کاری رو انجام میدی... اگه برای کسی جز خودت باشه دیر یا زود انگیزه کم میاری. منم تصمیم گرفتم خودم رو ببینم و بسنجم و برای چیزی که خودم دوست دارم تلاش کنم... دوباره برگشتم تو خط ترجمه، تخمین میزنم تا پایان سال ۹۷ دست کم ۱۰ جلدی ترجمه کنم. چاپ شدنشون با خدا. از اون طرف... تغییر رشته که مدتها منتظرش بودم ردیف شد. خیلی تحقیق کردم و دیدم مهندسی هوافضا رو خیلی دوست دارم. ایشالا یه موشک میسازم مخصوص برج ترامپ...کادو تولد و شایدم کادوی مرگ... میفرستم براش... خخخخولی جدا از شوخی...حس اعتماد به نفسی که مدت ها نداشتم دارم دوباره بدست میارم. بردیا خیلی چیزا رو میدید که من نمیدیدم. همیشه میگفت دوستی با آدمای خاله زنک و ضعیف، خود تو رو هم ضعیف و حقیر میکنه در حد اونا. کوته فکر و تنگ نظر میشی و دائمن به فکر شوآف هستی که حقارت کولی وار وجودت رو به رخ بقیه بکشی و ابراز وجود کنی. من این مدت یاد گرفتم برای کسی جز خودم نباید نفس بکشم،تلاش کنم، زندگی کنم Renegade...ادامه مطلب

ما را در سایت Renegade دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 19:55

این روزا سعی میکنم از تمام زمانی که دارم استفاده کنم و مشغول کارام باشم. از بیکار بودن میترسم یجورایی... بیکار که میشم ذهنم مشغول میشه، افکار زیادی به مغزم هجوم میارن و فریاد میکشن و باعث میشن خلاهای زیادی تو دلم حس کنم. مهم ترین خلا نبود بردیاس...کسی که هر وقت میخواستم میتونستم باهاش بحرفم و از افکارم بگم، اونم صبورانه گوش میکرد و پیشنهاد میداد. وقتی مشغول ترجمه، نگارش جزوه تدریس فیزیک، تماشای سریال یا خوندن کتاب هام هستم این خلا رو اصلن حس نمیکنم. ولی به محض اینکه کارم تموم میشه، میرم توی باتلاق افکارم...چه قشنگ گفت استاد سروش:دام صعب است، مگر یار شود لطف خدا...ورنه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم Renegade...ادامه مطلب

ما را در سایت Renegade دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 19:55

صفحه بندی